donderdag 14 februari 2013

One day I'll fly away

Via de site van Elisanna kwam ik aan het patroontje van dit leuke vliegtuig. Het is gemaakt door Katrien.
Ik vond 'm zo leuk dat ik die ook wilde maken. En dan natuurlijk weer meteen 2 want tja, met 2 jongens in huis kan ik er niet met 1 aan komen...
Gisteravond maakte ik snel het tweede af zodat ze vanmorgen allebei dienst konden doen als Valentijnscadeau. Hoe leuk is dat!
De jongens vonden ze in elk geval prachtig!
Ik vond het precies aannaaien van de vleugels nog best lastig, ze zitten dan ook niet allemaal even recht en soms wat geplooid... Maar ach, daar kijken we niet naar :)




Tom kreeg de rode en Luuk de blauwe.





Ik maakte net snel nog een cadeautje voor manlief, een hoes voor om zijn tablet zoals deze. Het ligt gewoon in de kast. Benieuwd wanneer het wordt opgemerkt...
Morgen zal ik foto's plaatsen.


2 opmerkingen:

  1. oooh, ze zijn heel erg mooi. ja, die vleugels aannaaien is echt een prutswerkje. Als iemand een makkelijk trucje weet hoor ik het graag. :-) ben ook heel blij dat je ze gepost hebt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor dat trucje houd ik me ook aanbevolen! Dank voor je reactie, leuk om van de bedenker zelf te horen :)

      Verwijderen