zaterdag 9 februari 2013

Klein maaksel en leuke post!

Deze week maakte ik voor het eerst een hoesje voor een pakje zakdoekjes. Ondertussen promootte ik mijn 'Esther&co' facebook pagina en steeg ik die dag van 16 naar uiteindelijk wel 28 'likes'. Daarom besloot ik het net gemaakte hoesje te verloten onder diegene die 'm wel wilden winnen. Dat waren er uiteindelijk 5 en Erica was de gelukkige. Ik pakte het leuk voor haar in met een zelfgemaakt kaartje met mijn collage foto. Mijn eerste 'mini-give-away' is daarmee een feit!

 



mijn zelfgemaakte kaartje



Het zakdoekhoesje maakte naar dit patroon.

En er volgde er al snel nog eentje (en er zullen er vast nog velen volgen). Onze jongste telg was ziek, en flink ook. Mij rees de vraag; hoe moet dat morgen wanneer ik de oudste naar school moet brengen en weer moet ophalen. De kleine knul blijft wel eens vaker alleen thuis maar wilde dit nu absoluut niet... En daar waren mijn schoonouders. Zij boden wederom de helpende hand en zo was er steeds iemand thuis om bij de zieke te blijven. Ik besloot dus voor mijn schoonmoeder ook zo'n hoesje te maken. Als eenvoudig bedankje voor het altijd weer klaarstaan!





Leuke post

Tot mijn verrassing bracht de postbode vandaag al mijn bij Nominette bestelde labels! En wat vind ik ze mooi! Een echt geweven labeltje dat ik op 2 manieren kan toepassen; dubbelgevouwen ergens tussen of met de randjes omgevouwen zo ergens opgenaaid. 
Zo eenvoudig maar dat vind ik juist zo mooi!


Daar kunnen weer heel wat maaksels (maarliefst 100!) mee worden opgeleukt!
Had ik al geegd dat ik er heel blij mee ben ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten