woensdag 27 februari 2013

Mandje krokantje werd cadeautje!

De buurvrouw verjaart vandaag en hoewel er (nog) geen feestje is kunnen we een 50e verjaardag natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten laten gaan.
Een simpel maar wel zelfgemaakt cadeautje wilde ik geven (want dat wil ik vanaf nu proberen, om iedereen een persoonlijk en zelfgemaakt cadeautje te geven).
Het werd het mandje krokantje, wederom uit het boek Zo geknipt! (sorry Patricica, ik hoop echt voor je dat je het snel in huis hebt ;))
Ik vulde het met wat lekkers, even leuk inpakken en voila, het was een cadeautje!
Elders las ik de tip dat er bij gebrek aan knutselfoam een lademat van de IKEA werd gebruikt. Nouja, als groot IKEA-fans hadden wij dat ook nog in huis. Even puzzelen hoe het beste te knippen en in de stof te schuiven (volgende keer net iets anders) en het mandje is een feit.
Het mandje is naar elke wens te vullen, dus zal hier nog wel vaker voorbij komen als cadeautje.

De drukknopen bevestigde ik met mijn Prym vario-tang. Ik gebruikte hem voor het eerst en wat een zaligheid. Geen gedoe meer met de hamer, even knijpen, KLAAR!!!


Luuk poseerde graag even naast het cadeautje :)

4 opmerkingen:

  1. wat leuk geworden!
    Gisteren even in de stad geweest, ook nog naar de boekhandel, mar helaas....het boek is er nog niet.
    Ik bewonder in de tussentijd dus je mooie maaksels!
    Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I loved as much as yοu will гeceive carried out
    right here. The sκetch іs tаsteful, youг authοred mateгial ѕtуlish.
    nonеtheless, you command get got an impatience oνer that уou wish be deliνering the following.
    unwell unquestіonably come more foгmeгly аgain sіnce exactlу the ѕame neaгly very
    often inside case уou shield thiѕ іncreаse.


    my blog pοst :: Met Vast Goedkoop Bellen Naar Het Buitenland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty nicе pοst. ӏ simрly stumbled upon уouг weblоg and ωiѕhеԁ to say that I haνe truly lovеd bгowsіng уοur
    weblog poѕts. In аny case Ӏ will be subscrіbing
    to yοur fеed аnd Ι hope уou write once
    more soon!

    My sіte ... http://www.squidoo.com/kraamcadeaus

    BeantwoordenVerwijderen