dinsdag 17 december 2013

Het lukte!

Door de reactie van Carla, die een link naar een filmpje postte, is het toch gelukt de colsjaal netjes in elkaar te zetten. Precies zoals ik het wilde.
Gisteravond snel foto's gemaakt, dus die zijn niet van de beste kwaliteit maar ik wil de sjaal nu natuurlijk wel laten zien.
De jongste zoon zag de sjaal vanmorgen en riep blij dat hij 'eindelijk' af was. De sjaal ging natuurlijk meteen om naar school!


Een vrolijk dierenstofje aan de buitenkant


Blauwe fleece (dekentje IKEA) aan de binnenkant



En een net afgewerkte naad aan de binnenkant!


Zelfs mijn labeltje er nog tussen gekregen!

Nogmaals enorm bedankt Carla en het instructiefilmpje heb ik natuurlijk meteen gepind!

5 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk geworden! Fijn dat Carla dé oplossing had!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik heb het stiekem mee gevolgd! Dank je Carla en Esther!! Hoe groot heb je de kindersjaal gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De sjaal is gemaakt van 2 rechthoeken van 25 bij 58 cm. Mijn zoon is 4 jaar. Voor mijn oudste zoon van 7 maakte ik hem 25 bij 62 cm maar die is wel vrij wijd.
      Succes!

      Verwijderen