woensdag 22 april 2015

Meet miss Dorothy!

Al een tijd lang lag de buitentas geknipt klaar maar bij het in elkaar zetten had ik moeite met de hoekjes paspel er netjes in te krijgen. Het werd uiteindelijk toch een beetje met de hand stikken en het is dan natuurlijk weer niet helemaal naar mijn zin...
Toen mijn 'nieuwe' oude naaimachine arriveerde kreeg ik weer zin om verder te gaan.
Die hoekjes met paspel blijft lastig en hoewel mijn Necchi door heel veel lagen stof heen kan, was het transporteren met de H640 eronder soms wat lastig.
Maar, Dorothy zit eindelijk in elkaar en is zelfs al gebruikt!
Ook Dorothy is een patroon van Swoon Patterns.






Rode voering met aan de ene kant 3 en aan de andere kant 2 steekvakken





3 opmerkingen:

  1. Wat is dat een prachtige tas! Kende Swoon patterns nog niet, maar als ik op de site daarvan kijk ben ik helemaal verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik had een abonnement, en kreeg toen elke maand een patroon! Nu afgelopen maar hele leuke patronen verzameld en ik kan natuurlijk altijd nog een patroon kopen als er weer een geweldige langskomt :)

      Verwijderen
  2. Wat een gave tas! Zelf zie je altijd "schoonheidsfoutjes" maar ik vind de hoekjes er ook top uitzien!!

    BeantwoordenVerwijderen