maandag 6 januari 2014

Drie op een rij!

Ik had weer eens een opdracht van mijn grootste opdrachtgever; mijn moeder ;)
Ze vroeg me drie 101-tasjes te maken zodat ze die weg kon geven als verjaardagscadeautjes.
Ik snuffelde door mijn stoffenvoorraad en koos de volgende combinaties:







De rode knoop vond ik wel een leuk detail!




Ik knipte het beleg een centimeter langer en naaide die centimeter om. Zo heb je een netter
afgewerkt beleg dan alleen een zigzag-steek.






Omgezoomde rand van het beleg.




Bij het eerste tasje deed ik zoals ik het bij mijn vorige tasjes ook deed; ik naaide het beleg mee vast in de naad. Misschien wel praktischer maar minder mooi en dus volgde ik bij de andere 2 toch de stappen uit het boek.

Vervolgens ingepakt en klaar om naar hun bestemming te gaan. 
De eerste is inmiddels door mijn moeder afgegeven! De andere twee volgen later deze maand, dus niet verklappen hè ;)




Sinds kort hebben we een vitrinekastje en daar stonden de tasjes
te pronken totdat ze door mijn moeder werden meegenomen :)

6 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk prachtig!
    Superfan van je kado'tjes,waar haalde je die toffe stickers?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Cathy! Bedoel je de rondjes op de cadeautjes? Dat is mijn zelf ontworpen label (gewoon in words).Die heb ik geprint op gekleurd papier en vervolgens uitgeknipt (ik heb nu een pons) en op het cadeautje geplakt!

      Verwijderen
  2. Wat heb je dat weer leuk gedaan! Hoe kom je aan de zakjes?
    Fijne week!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      De zakjes heb ik zelf gemaakt van doorzichtig inpakfolie.
      Ik zoek nog betaalbare zakjes... Aan de andere kant kan ik nu de zakjes precies op maat maken :)
      Ik maak ze volgens deze tutorial: http://www.grastussenjetenen.nl/papier-hier/15-minuten-mini-zakjes-van-papier/

      Verwijderen